6 Ağustos 2013 Salı

Tek kelimeyle vasat ötesi : Annenin Oyunu

Yaz aylarında kanallar yerlerde olduğu için bana zap yapmaktan başka bir seçenek kalmıyor. Ya çocuklara animasyon filmlerinin ısıtılıp önümüze getirilmişleri, ya da temcit pilavı tadında dizi tekrarları. Elimde kumanda ile kanal kanal dolanırken, Kanal 7'de olabildiğinin en basitinden bir prodüksiyon ile karşımıza gelmiş sıradan bir yapıma takıldım. Adına baktığınızda sanki anne kötü bir oyun oynuyormuş gibi gelse de yılların oyuncusu Aysun Güven'in oynadığı anne en masumundan. ABD'de yaşayan oğlundan boşandığını saklamak için elinden geleni yapan anne en sonunda kazanan oluyor.
Aysun Güven'in yanısıra yine bildik oyunculardan  Ümit Acar, Müge Oruçkaptan'ın rol aldığı yapımda genç oyuncu Kaan Songün'de yer alıyor.Benim kafama takılan aslında bildik isimlerin buluşmasının bu kadar vasat sonuçlanması. Bir de ülkemizde bu kadar boşanmış aile ve onların çocukları varken
boşanmayı dünyanın sonu diye yansıtıp, herkesin televizyon karşısında olduğu saatlerde yayınlamak ne iş anlamadım. ne diyelim vakti ben gibi boldan öte olanlara duyurulur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder