19 Ağustos 2013 Pazartesi

'Benim İçin Üzülme' yeni sezona hazır


Salı günlerinin reyting rekorları kıran dizisi 'Benim İçin Üzülme', Show TV'ye transfer oldu.

Kısa bir süre önce Ciner Grubu'na katılan Show TV'de yeni sezon hazırlıkları tam gaz sürüyor.  Yeni programlar ve diziler ile güçlü bir sezon geçirmeyi hedefleyen Show TV'den ilk bomba transfer geldi. Atv'nin fenomen dizisi Benim İçin Üzülme artık Show Tv'de.

Farklı hikayesi, güçlü oyuncu kadrosuyla ve dikkat çeken müzikleriyle geçtiğimiz sezona başarılı bir giriş yapan ve kısa sürede Salı günlerinin en çok izlenen dizisi olan Benim İçin Üzülme, yeni sezonda Show TV ekranlarında izleyicisiyle buluşacak.

Yine Salı günleri saat 20.00'de yayınlanacak olan dizi, ikinci sezonunda da izleyenleri ekrana kilitleyecek. Benim İçin Üzülme'nin yeni sezonunda neler yaşanacağı ise büyük bir merak konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder