6 Ağustos 2013 Salı

Şükrü özyıldız ekranı yakıyor- Şükrü Özyıldız hayatı

İşte size bir ekran yakışıklısı daha. Her Pazartesi Star ekranlarında yayınlanan Benim hala umudum var dizisinde Ozan karakterini canlandıran Şükrü Özyıldız,  1988 yılında İzmir’de dünyaya geldi. İTÜ Gemi Makinaları Mühendisliği öğrencisiyken okulu bırakıp oyunculuğa olan hevesinden dolayı Müjdat Gezen Sanat Merkezinde oyunculuk eğitimi aldı. Ortaokul ve liseden beri tiyatroya ilgisinin olduğunu belirten yakışıklı oyuncu, oyunculuğa adım atışını şöyle anlatıyor: "Bir aile şirketimiz vardı ve babam bir gün o şirketin başına geçmemi istiyordu. Ben ise konservatuar okumak istiyordum. Her ikisi de olmadı.
İTÜ Gemi Makinaları Mühendisliğini kazandım ancak bölümün bana uygun olmadığını görünce bıraktım.Bir gün babamla konuşurken babam; 'Keşke oyuncu olsaydın' dedi. Ben de keşke izin verseydin dedim. O günden sonra destek gördüm" 
Fox Tv’de yayınlanan Derin Sular dizisinde canlandırdığı Toprak karakteriyle tanınan oyuncunun on parmağında 10 maarifet var. Sosyal yaşantısında çok aktif olan Özyıldız; iyi bir davul-perküsyoncu, su sporlarına, Arjantin Tangoya ve kafes dövüşlerine meraklı. Portekizde profesyonel ringlerde dövüştü ve oyunculukla ilgili çeşitli workshoplara katıldı. Uçurum dizisinde Avukat Tolga karakterinin ardından Benim hala umudum var dizisinde Ozan karakteri ile karşımızda olan oyuncu özellikle genç izleyicilerden
tam not alıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder