1 Ağustos 2013 Perşembe

Ekranın yeni yakışıklısı Ekin KOÇ

Bugün size Fox ekranlarında ışık hızıyla hayran kitlesine kavuşan bir yakışıklıdan bahsetmek istiyorum. genç kızlar onu izliyor, onu konuşuyor ve en önemlisi ona hayran.
Bakışıyla, gülüşüyle, sesiyle genç kızları kendinden geçiriyor. Herkes ondan bahsediyor. Herkes onu merak ediyor. Peki kimdir bu Ekin Koç? Fox ekranlarında her hafta ekranlara gelen 'Sana bir sır vereceğim' dizisinin Tilki'si Ekin Koç genç kızların gönlünde çoktan yer etti bile. 35 Buçuk Atölye öğrencisi Vahide Gördüm ve Altan Gördüm’den dersler alan Ekin Koç, 1992 istanbul doğumlu ve 1.70 boyunda. Dizide 18 yaşında güneş gözlükleri ile tanınan, asi ruhlu, umursamaz ama yalnız yaşamaya alıştığı için de kendi sorunlarını çözmeye alışık bir genci canlandıran Ekin Koç,
her yeni gün hayran kitlesini büyütüyor. Genç oyuncu henüz yıldızı yeni parlayan bir oyuncu olduğu için hakkında detaylı bilgiye ulaşmak şimdilik biraz daha zor. Yeni bilgilere ulaştıkça sizlerle paylaşacağım.


1 yorum:

  1. bun görmesini çok istiyorum seni seviyorum not: seni görmekte çok istiyorum

    YanıtlaSil