24 Ağustos 2013 Cumartesi

Ekranın gülen yüzü Ümit Erdim

Pek çok güzel projede dikkatimi çeken isimlerden biri Ümit Erdim. Geleceğin en iyi komedyenlerinden
olmaya aday. dahil olduğu projelere renk katan ve izleyenleri güldürmeyi başaran oyunculardan. Tam bir hayvan dostu. Katıldığı Can Dostum adlı köpek eğitim yarışmasında birinci olarak Mike adlı köpeği ile ne kadar içten bir bağ kurduğunu ortaya koydu. Sanatçı ve hayvan dostu kimliğinin yanı sıra İstanbul'da bir lokanta işleten Ümit Erdim, 15 Haziran 1985 Kocaeli doğumlu. 1998-2003 yılları arasında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrolarında oynayan oyuncunun ekranla macerası 1997 yılında, Böyle mi Olacaktı adlı dizide konuk oyuncu olması ile başladı. Dizilerin yanı sıra Pasaport ve Adam Asmaca adlı yarışmalarda sunuculuk yaptı.Şimdilerde Doksanlar dizisinin anne ve nişanlı mağduru Mustafa Tuncay olarak her çarşamba izleyicisi ile buluşan Ümit Erdim'e sanat hayatında başarılar dilerim.

Oynadığı Diziler
Böyle mi Olacaktı? (Konuk) 2002
Hayat Bilgisi (Varmısın Arif) Kanal D - Show TV 2003 - 2006
Gönül (Cemali) Kanal D 2006
Selena (Zülfikar Yıldız) atv 2006 - 2009
Adanalı (Konuk) atv 2008 - 2009
Teyzanne (Damperli) Star TV 2009
benzemez kimse sana (TV programı) star TV 2012
Doksanlar atv 2013
Kapanmadan Kazan (Konuk) atv 2013
Şefim (Konuk) atv 2013
Doksanlar atv 2013


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder