4 Eylül 2013 Çarşamba

Unutma Beni 1111. Bölüm Özeti

Fox'un en çok izlenen uzun soluklu günlük dizisi Unutma Beni, 1111. bölümü ile tüm hızıyla devam ediyor. Emine serum şişesini kırıp, tuvalete gitmek ister. Emine kırık cam parçasıyla ne yapmayı planlamaktadır? Şerif uyurken odasına giren esrarengiz kişi kimdir? Ali öfkeyle kimi vuracaktır? Rauf’a ulaşmış mıdır sonunda? 
Ali ve İlkay yine tartışırlar. İlkay’ın hangi sözleri Ali’yi çok şaşırtacaktır? Ali hâlâ İlkay’a karşı bir şeyler mi hissetmektedir? Erdem Çiğdem’den yine af diler, bebek katili olmadığını tekrarlar. Çiğdem sonunda Erdem’i affedecek midir? İlkay ve Selim Şerif’in hastanede olduğundan habersiz, her yerde Şerif’i ararlar. 
İlkay arazide kiminle karşılaşıp çok şaşıracaktır? Ceylan Şerif’in öldüğünü düşünüp ağlarken, Yaman Şerif’in fotoğlarını çeker ve Ceylan’a yollar, amacı nedir?

1 yorum:

  1. bu dizinin annem hastası:))
    doksanlar ve seksenlerle ilgili yazılar bekliyorum senden hatta cekilis bekliyorum beni onların setlerine goturecek cekilisler yap:)))))))))))

    YanıtlaSil